Biura w prestiżowej
lokalizacji nad morzem

Termin realizacji 2023 rok

 

 

Biura z certyfikacją LEED

biznesowe oblicze miastA

Waterfront ma szansę stać się nowym centrum biznesowym miasta. Głównie dzięki łatwemu dostępowi do pełnej infrastruktury miejskiej, wysokiej klasy hotelom, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz urzędom i punktom usługowym. Nie bez znaczenia jest także bliskość przystanków transportu publicznego, stacji kolejowej, międzynarodowej przystani promowej oraz obwodnicy łączącej miasto z lotniskiem. Waterfront będzie idealnym miejscem nie tylko do realizacji krajowych, ale też międzynarodowych spotkań biznesowych.

Stojące wzdłuż pierzei ulicy Waszyngtona biurowce wyróżnia nowoczesna architektura i łatwy do aranżacji plan pięter. Partery z gustownymi holami recepcyjnymi, lokalami usługowymi oraz kawiarniami będą dużym udogodnieniem dla pracowników ulokowanych tu firm. Również dla ich wygody powstaną miejsca parkingowe oraz prysznice i szatnie dla rowerzystów, które umieszczono w podziemnych halach garażowych.

Waterfront to prestiż dla pracodawców, a dla pracowników wymarzone miejsce do wykonywania swoich obowiązków. Komfort środowiska pracy wraz z zaprojektowanymi strefami wypoczynku pozwolą przyszłym użytkownikom biur zachować jakże pożądaną równowagę pomiędzy pracą i życiem osobistym.

Architektura

Bryły budynków biurowych urzekają architekturą i elegancką prostą formą. Układ przestrzenny zaskakuje dziedzińcami, uliczkami i placykami. Tworzą one ciągi przejść i będą wypełnione starannie dobraną zielenią.

LOBBY

Każdy z budynków będzie miał własny, indywidualnie zaprojektowany westybul z recepcją i holem windowym. Lobby zapewni pracownikom, dostawcom oraz gościom ułatwiony dostęp do poszczególnych części budynków.

przestrzeń biurowa

Dobrze zaprojektowane i doświetlone plany pięter umożliwiają optymalną aranżację wnętrz oraz dostosowanie do potrzeb najemców. Zdrowe środowisko pracy będzie sprzyjać zarówno zawodowej wydajności, jak i dobrostanowi pracowników.

Idealne miejsce na twoje biuro

Sprawdź dostępność powierzchni biurowej w pierwszym etapie inwestycji i skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły oferty najmu.

Powierzchnia najmu brutto9 410,00 m²
Powierzchnia najmu netto9 042,40 m²
Powierzchnia dostępna netto9 042,40 m²
Współczynnik powierzchni wspólnych5,00%
Współczynnik miejsc parkingowych1/160
Liczba kondygnacji naziemnych5

 


PowierzchniaCałkowitaDostępnaRzut
Parter1 709,40 m²1 709,40 m²
WF 01-01

budynek / building  WF 01    piętro / floor 01          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 12 233,30 m²2 233,30 m²
WF 01-02

budynek / building  WF 01    piętro / floor 02          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 22 243,80 m²2 243,80 m²
WF 01-03

budynek / building  WF 01    piętro / floor 03          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 32 228,10 m²2 228,10 m²
WF 01-04

budynek / building  WF 01    piętro / floor 04          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 4627,80 m²627,80 m²
WF 01-05

budynek / building  WF 01    piętro / floor 05          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

 

Powierzchnia najmu brutto5 672,00 m²
Powierzchnia najmu netto5 450,50 m²
Powierzchnia dostępna netto5 450,50 m²
Współczynnik powierzchni wspólnych5,00%
Współczynnik miejsc parkingowych1/160
Liczba kondygnacji naziemnych4

 


PowierzchniaCałkowitaDostępnaRzut
Parter1 005,00 m²1 005,00 m²
WF 02-01

budynek / building  WF 02    piętro / floor 01          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 11 479,30 m²1 479,30 m²
WF 02-02

budynek / building  WF 02    piętro / floor 02          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 21 495,10 m²1 495,10 m²
WF 02-03

budynek / building  WF 02    piętro / floor 03          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Piętro 31 471,10 m²1 471,10 m²
WF 02-04

budynek / building  WF 02    piętro / floor 04          powierzchnia najmu / lease area         komunikacja / communication

Standard techniczny

Standard biur w całości spełni oczekiwania najemców pod względem funkcjonalności, wykończenia i ergonomii.

Wysokość pomieszczeń
295 cm

Podwieszane sufity metalowe z czujnikami dymu

Podniesione podłogi z puszkami instalacyjnymi, wykładziny

Klimakonwektory wentylatorowe

Oświetlenie LED

Uchylne okna

Rolety okienne we wnętrzach

Grzejniki

Drzwi wejściowe z kontrolą dostępu

Przestronne, nowoczesne lobby

3 windy szybkobieżne

Ochrona 24 h

System kamer CCTV

Generator podtrzymujący system ochrony budynku

System zarządzania budynkiem BMS

Lobby – Budynek biurowy 1

Lobby – Budynek biurowy 2

Rozwiązania proekologiczne

Budynki biurowe zostały zaprojektowane zgodnie z wymogami certyfikacji środowiskowej LEED. Swój proekologiczny charakter zawdzięczają rozwiązaniom, które gwarantują redukcję zużycia energii i wody, emisji gazów cieplarnianych oraz ilości wytwarzanych odpadów. Zastosowanie sprawdzonych ekorozwiązań wpłynie także na jakość środowiska pracy.

Użyte zostaną materiały regionalne i pochodzące z recyclingu. Prowadzona będzie segregacja odpadów budowlanych. Co najmniej 75% odpadów zostanie poddanych przetworzeniu na surowiec wtórny.

Duży nacisk położono na redukcję zużycia energii. Instalacja energooszczędnych żarówek LED i czujek ruchu to jedne z wielu rozwiązań ograniczających konsumpcję energii.

25% powierzchni projektu to obszar biologicznie czynny. Do nasadzeń wybrano głównie gatunki roślin charakterystycznych dla strefy nadmorskiej i odpornych na dłuższe okresy suszy.

Zastosowane zostanie wydajne oświetlenie sztuczne oraz zapewniony dostęp do światła dziennego na minimum 70% powierzchni najmu. Otwierane okna umożliwią cyrkulację świeżego powietrza.

Dachy zostaną pokryte roślinnością lub membraną odbijającą promieniowanie słoneczne. Ten zabieg oraz umiejscowienie parkingów w części podziemnej redukuje efekt „wyspy cieplnej” w mieście.

Wysoką jakość środowiska wewnętrznego gwarantuje system wentylacji oraz możliwość kontroli komfortu cieplnego. Materiały użyte do prac wykończeniowych będą posiadać certyfikaty i atesty ekologiczne.

Zastosowanie toalet i kranów z niskim przepływem wody zapewni redukcję zużycia tego medium. Szacuje się, że racjonalne zarządzanie konsumpcją wody da około 35% oszczędności.

W kompleksie przewidziano udogodnienia w postaci miejsc
postojowych, szatni i pryszniców dla rowerzystów, a także stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

Zapraszamy do kontaktu

Zapytaj o ofertę

M: (+48) 667 631 750
E: info.poland@vastint.eu